Siirry suoraan sisältöön

Asiakasraati

Asiakasraati koostuu 12:sta Harjun terveyden alueella asuvasta jäsenestä, joiden ikäjakauma on 38–89 vuotta. Asiakasraadin tehtävänä on antaa asiakkaiden näkökulmia palveluihin, niiden suunnitteluun ja kehittämiseen. Raadin toimikausi on kaksi vuotta, ja se kokoontuu seuraavaksi kahdesti keväällä 2023.

Asiakasraadin jäsenet

Lahti

Anna Aalto
Eeva-Liisa Peltonen
Pentti Rauhala
Risto Juhani Manninen
Auli Häyrynen
Anu Kakko

Nastola

Kali Kuivalainen
Merja Monto

Iitti

Maria Tikka
Ari Lindgren

Kärkölä

Tuija Pelli
Kärkölän edustaja / ei halua nimeä julkisuuteen

Asiakasraadin muistiot

Asiakasraatiin liittyviä uutisia

  • Harjun terveyden asiakasraati aloitti onnistuneesti toimintansa syyskuussa

    Harjun terveyden asiakasraadin ensimmäinen tapaaminen järjestettiin syyskuun puolivälissä Lahdessa. Ensimmäisen tapaamisen teemana oli ”Yhteydenotto ja asiointi Harjun terveydessä”. Tapaamisessa nousi esille tärkeitä näkökulmia asioinnin toimivuudesta ja kehityskohteista.  – Asiakasraatilaiset olivat aktiivisia ja keskustelevia, ja he toivat esiin kokemuksia ja kehittämisideoita Harjun terveydessä asioinnista. Yleisesti raatilaiset olivat tyytyväisiä muun muassa takaisinsoittoaikoihin, omahoito-ohjeiden saantiin sekä hoitajan ensikontaktin informatiivisuuteen, kertoo terveyssosiaalityön palvelupäällikkö ja… Lue…


  • Asiakasraati tulossa Harjun terveyden asiakkaille – jäseneksi voi hakea tämän kuun ajan

    Harjun terveys perustaa asiakasraadin, johon haetaan osallistujia Lahden, Nastolan, Iitin ja Kärkölän sote-keskusten palveluiden käyttäjistä. Asiakasraadin jäseneksi voi hakea toukokuun ajan.    Asiakasraadin tavoitteena on tuoda asiakkaiden näkökulmia yhteisyrityksen palveluihin, niiden suunnitteluun ja kehittämiseen. Raadin jäseniksi haetaan sote-keskuksen palveluita käyttäviä asiakkaita, jotka haluavat olla edistämässä oman sote-keskuksensa palveluita entistä sujuvimmiksi ja asiakaslähtöisemmiksi.   Asiakasraatiin valitaan kymmenkunta jäsentä, jotka aloittavat… Lue…