Päijät-Soten Digiklinikan asiointikanavien näkyvyydessä ongelmia

Tiedotetta on päivitetty 10.11.2021 klo 20.25. Tiedotteeseen on päivitetty tieto ongelman ilmenemisestä Android-käyttöjärjestelmässä sekä tieto häiriön päättymisestä.

Päijät-Soten Digiklinikan julkisten asiointikanavien näkyvyydessä Päijät-Sote-sovelluksessa on havaittu ongelmia. Valtaosa asiakkaista on pystynyt käyttämään sovellusta normaalisti, mutta joillakin käyttäjäryhmillä Päijät-Soten asiointikanavat eivät ole näkyneet oikein. Ongelmaa selviteltiin keskiviikon 10.11. aikana ja se paikantui koskemaan Android-käyttöjärjestelmää. Ongelma on saatu korjattua ja julkiset asiointikanavat näkyvät sovelluksessa jälleen normaalisti.

Digiklinikan asiointimääristä raportoidaan osoitteessa digiklinikka.harjunterveys.fi.