Harjun terveys

Digikliniken gör det enklare att uträtta ärenden

Harjun terveys betjänar sina kunder digitalt i tjänsten Päijät-Sote, som finns som applikation och webbläsarversion, från och med den 1 januari 2021. Du har bland annat tillgång till distansmottagning hos läkare och sjukskötare, som hjälper dig 24/7.

Våra social- och hälsovårdscentraler samt tandkliniker har en centraliserad telefontjänst som fungerar enligt en återuppringningsprincip. Tidsbokning till våra social- och hälsovårdscentraler samt tandkliniker sker via telefontjänsten.

Social- och hälsovårdscentraler mån-fre 8–20, lör 10–16
Tandkliniker mån-fre 8–16
I nödsituationer

Kunder med nedsatt hörsel och hörselskador kan kontakta våra social- och hälsovårdscentraler eller tandkliniker per sms. Observera att sms-tjänsten endast är avsedd för kunder med hörselskador. Sms-tjänsten för social- och hälsovårdscentralerna betjänar mån–fre 8–20 och lör 10–16 på nummer 045 7396 5625, och tandklinikernas sms-tjänst betjänar mån–fre 8–16 på nummer 045 7396 5613.

Verksamhetsställen

Lahti hälsovårdscentral
Harjukatu 48
15100 Lahti
Mån–fre 8–20, lör 10–16
Tillse mer
Nastola hälsovårdscentral
Pekkalantie 12
15560 Nastola
Mån–ons 8–18, tors–fre 8–16
Tillse mer
Iitti hälsovårdscentral
Iitintie 29
47400 Iitti
Mån–fre 8–16
Tillse mer
Kärkölä hälsovårdscentral
Opintie 1
16600 Kärkölä
Mån–fre 8–16
Tillse mer
Tandkliniker
Kväll och helg mottagningar efter överenskommelse
Mån-fre 8-16
Verksamhetsställen

Vi erbjuder dig ett meningsfullt arbete

Hos oss kan du arbeta bland proffs – och kvaliteten kommer först. Du får skapa utmärkta kundupplevelser i en växande organisation som ständigt utvecklas.

Lediga tjänster (på finska)

Kundnöjdhet och nyckeltal

Vi ber våra kunder om respons efter besöket. På basis av responsen beräknas det internationellt använda rekommendationsindexet (NPS). Ju högre siffra, desto nöjdare kunder. Ett NPS-värde över 50 kan anses som ett mycket gott resultat. Mätningen baserar sig på resultat från de sju senaste dagarna.

För att garantera kundorienterade tjänster följer vi också upp andra nyckelfaktorer i verksamheten, såsom tillgången till vård och hur inkommande samtal fördelas. Läs mer om rapporterna via länken nedan.

Rapportsidan (på finska)