Toiminnan keskeiset mittarit nyt nähtävissä verkkosivuillamme

Nainen asiakaspalvelutilanteessa.

Harjun terveyden tavoitteena on tuottaa laadukkaita ja hyvin saavutettavia palveluita asiakaslähtöisesti Lahden, Iitin ja Kärkölän asukkaille. Tämän vuoksi mittaamme aktiivisesti toimintaamme ja raportoimme julkisesti asiakastyytyväisyyden, palveluiden saatavuuden sekä palvelukysynnän verkkosivullamme.

Asiakastyytyväisyyttä mitataan jatkuvasti Lahden, Iitin, Kärkölän ja Nastolan toimipisteiden puhelinpalvelussa, vastaanotoilla sekä etävastaanotoilla. Mittaus toteutetaan nettosuositteluindeksin eli NPS-mittarin (Net Promoter Score) avulla, joka kertoo, kuinka suuri osa asiakkaista suosittelisi Harjun terveyden palveluita. Julkaisemme verkkosivuillamme viimeisen seitsemän päivän aikana saatuun palautteeseen perustuvan NPS-tuloksen.

Hoitoon pääsyn jonotusaikaa kuvataan verkkosivuillamme T3-luvuilla, jotka esittävät perusterveydenhuollon kolmannen vapaan kiireettömän vastaanottoajan kalenteripäivissä. Raportti saapuvien puheluiden jakaumasta puolestaan kertoo, milloin asiakkaat ottavat puhelimitse yhteyttä sote-keskukseen.

Tutustu raportteihin tästä.