Harjun terveyden rekrytointisivujen chatbot auttaa kartoittamaan työmahdollisuuksia

Mallikuva chatbot-keskustelusta

Harjun terveyden rekrytointisivulla on otettu käyttöön chatbot, jonka avulla haluamme palvella Harjun terveyden potentiaalisia työntekijöitä verkossa entistä reaaliaikaisemmin mihin vuorokaudenaikaan tahansa. Chatbot auttaa kartoittamaan Harjun terveyden työmahdollisuuksia ja ohjaa työnhakijaa eteenpäin rekrytointipolulla. Chatbotin avulla haluamme varmistaa, että Harjun terveydestä kiinnostuneet työnhakijat saavat vastauksia ja löytävät etsimänsä.

Chatbot toimii rekrytointitiimin apukätenä, joka ohjaa työnhakijoita ja kartoittaa kiinnostuneiden työnhakijoiden osaamista ja kiinnostuksen kohteita. Chatbotin kautta työnhakija vastaa muutamaan kysymykseen, jotka kartoittavat hakijan työhön liittyviä toiveita ja kokemuksia. Tämän jälkeen työnhakija joko ohjataan suoraan työpaikkailmoituksiin tai hän voi jättää yhteystietonsa rekrytointitiimin yhteydenottoa varten.

Tutustu chatbottiin rekrytointisivujemme alaosasta.